دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال یا DVR چیست؟ /دوربین مدار بسته تحت شبکه سامسونگ

سه شنبه 18 آبان 1400
10:25
bahador

دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال یا DVR چیست؟




Digital Video Recorder دستگاهی است که از آن برای ذخیره سازی تصاویر استفاده می شود به نحوی که تصاویری که به صورت آنالوگ از دوربین مدار بسته دریافت می کند را به دیجیتال تبدیل و بر روی هارد دیسک یا کارت های حافظه فلش ذخیره می کند.

DVR های جدید قادرند تصاویر را از طریق خط تلفن و در بستر اینترنت منتقل کنند.

فریم ریت یا همان سرعت ثبت فریم در ثانیه که به اختصار با علامت fps نمایش داده می شود از المان های مهم دستگاه های DVR است.

در واقع عددی که به عنوان فریم ریت اعلام می شود مجموع کل فریم ریت های کانال DVR است. برای اینکه بدانیم فریم ریت هر کانال چقدر است باید فریم ریت کلی را بر تعداد دوربین مداربسته ها تقسیم شود.

بعنوان مثال یـک دستگاه DVR هشت کانال 120 fps، بـرای هـر دوربین 15fps را پشتیبانی می کند.

نکته : در سیستم های PAL حداکثر 25 فریم در ثانیه و در سیستم های NTSC حداکثر 30 فریم در ثانیه قابل پشتیبانی می باشد که با چنین نرخی، تصاویر بصورت کاملا متحرک یا Full Motion به نظر خواهند رسید.

بدین ترتیب برای جاهایی که کیفیت تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار است می توان از دوربین مداربسته با نرخ فریم 25 در سیستم PAL ، استفاده کرد که در این صورت به هارد با حجم بالا برای ذخیره اطلاعات، نیاز خواهید داشت.

با افزایش روز افزون تجهیزات و دوربین مداربسته و کیفیت بالای ضبط تصاویر (امروزه استاندارد تصاویر 700 خط می باشد) و بالا رفتن مدل های دوربین مداربسته آنالوگ HD-SDI ، از خرید دستگاه های DVR با قابلیت ذخیره سازی هارد دیسک کمتر از 2 ترابایت خودداری کنید.

CIF و1 D از جمله استاندارهای تصویری می باشد که در دستگاه های DVR امروزی از آن استفاده می شود. هر D1 ، 4 تای CIF می باشد در واقع CIF یک چهارم سایز تصویر در استاندارد D1 است.

ضبط و فشرده سازی صدا معمولاً با دو فرمت MP3 یا AC3 می باشد. DVR ها به صورت ساده و هیبریدی تولید می شوند. که در صورت هیبریدی بودن آن تصاویر آنالوگ و دیجیتال همزمان دریافت و منتقل می شود.

فروشگاه هایک ویژن جی پی اس خودرو شرکت دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته بدون dvr

دوربین مدار بسته تحت شبکه سامسونگ


دوربین مدار بسته تحت شبکه سامسونگ

سامسونگ با داشتن طیف گسترده ای از دوربین مدار بسته تحت شبکه هر از چند گاهی نوع جدیدی از محصولات روز دنیا را به بازار عرضه می کند. محصول جدید سامسونگ دوربین مداربسته 3 مگاپیکسل با کیفیت HD و دارای خصوصیات منحصر بفردی مثل WDR و SSDR ،کاهش نویز فوق العاده سامسونگ، رمزگذار هوشمند، قابلیت های هایبریدی و … می باشد

دوربین مداربسته دام سامسونگ امروزه بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. این دوربین مداربسته ظاهر زیبا و ظریفی دارد که با نصب آسان همراه است. سامسونگ یک دامنه وسیع از مدل های دام ثابت را در میان دوربین مدار بسته IP ارائه می کند.

دوربین مداربسته دام گردان

دوربین مدار بسته دام گردان جزء متداول ترین دوربین مداربسته می باشد و بهترین ویژگی آن کارایی در قرار دادن دوربین مداربسته در یک موقعیت و جهت خاص و همینطور زوم روی آن قسمت است. ظاهر این دوربین مدار بسته دام های گردان به گونه ای می باشد که با معماری محیط اطراف خود به خوبی هماهنگ می شود.

دوربین مداربسته صنعتی

کاربرد این دوربین مدار بسته در عرصه های صنعتی می باشد. بیشتر دوربین مدار بسته تحت شبکه سامسونگ هیبریدی هستند تا بتوان به عنوان یک دوربین مداربسته آنالوگ یا یک دوربین مداربسته IP باشند و در زمینه وضوح تصویر از VGA تا 3 مگاپیکسل گسترده اند و به علاوه پردازشگر سیگنال دیجیتال سامسونگ DSP حق انتخاب وسیعی از ویژگی های برجسته را ارائه می کند.

Ipolis apps

با بهره گیری از موبایل ipolis apps می توانید از تصاویر سیستم امنیتی خود را به صورت آنلاین دیدن فرمائید و کنترل دوربین مداربسته خود شامل چرخش و زوم دوربین مداربسته ptz تحت شبکه را در دست بگیرید.

لیست قیمت هایک ویژن دوربین مداربسته تی وی تی قيمت دوربين مدار بسته نصب دوربين مدار بسته



[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته / نصب دوربین مداربسته / دوربین هایک ویژن / مقالات دوربین مداربسته / دوربین مداربسته تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته / هایک ویژن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]